Alla inlägg under april 2009

Av Iben Ljungmark - 29 april 2009 17:03

hej idag  så  är  farmor här  det  är  jete  kul!   jag  tror  att  vi  ska  få  en  prisent! det  är nog nån  försiktig  grej.Idag  när jag  va i  skolan  så va  jag  bakom  huset med  min pojkvän.han  tvinga  mig sjunga för  honom  och  efter  det så sa  han vad fin  röst  du  har!

Av Iben Ljungmark - 19 april 2009 10:10

hej  idag  har  jag  inget att gör trokit  va  det  är  danför jag  måste  va  ine  på  datan  hella  tiden  för  det  är  ju  ganska  kul  tycker  jag.MEN  JAG  ÄR  SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  HIMLA  KÄR  I  VICTOR  JAG  KAN  INTE  LÅTA  BLI  OCH  TÄNKA  PÅ HONOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Iben Ljungmark - 18 april 2009 09:29

IDAG  SÅ  SKA  JAG...........VA  I   DAMMARK!!!!!!!!!!! och  vi ska  få  glass  där!!  FY  VA  KUL!!!

Av Iben Ljungmark - 17 april 2009 19:07

heeljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj  idag  så  läste  vi  typ  pååå  lektionen  då    läste  vi  i  ett  rum  med  mina  kompisar  och  en  kille  SOM  JAG  ÄR  I HOP  MED!!!  det  va  han som  frågade  chans  på  mig  och  jag  sa  JA!!  och  sen  så  markte  jag  att  han  kom  närmmare  och  närmmare  och  till  slutb  så  kom  hans  fot  på  mig! !!!!

Av Iben Ljungmark - 12 april 2009 12:19

snart  så  ska  vi  ätta  mat,det  blir  typ  turte  lini    ni  kanse  inte  vet  vad  det  är!   men  det  är  not jete  got  elle  fall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?  XD!  pappa  och  loves  och konelis  pappa är  typ  och  kollar  på  en konstutstelning!!  den  varkar  va  ganska  trokig!!!!!!!!!!!!!!!!!  XD.

Av Iben Ljungmark - 12 april 2009 11:12

NU  SKA VI  LEKA  ÄGG  LEKAR  DET  VARKAR  VA  KULLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Iben Ljungmark - 12 april 2009 11:00

ni  vet  vel  att  jag skriver  kopisar  istället  för kompisar  vet  ni  danför  jag  gör  det?  det  är  för  att  jag tycker  det  låter  kul!!!!!!!!!.Förut  så  titade  jag på en  film  med  konelis och  love och  min   syrra/zelda !  men jag  ville  inte  se  på  den  längre  jag  vill inte  bara  stirra  på  teven  eller datan  hela  tiden !man kan ju rita  man  kan  vara  ute eller???????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ............

Av Iben Ljungmark - 11 april 2009 20:17

JAG  HAR  TYP  INTE  BOSTAT  TÄNDERNA  PÅ  JETE  LÄNGE  XD!!!  IDAG  ÄR  DET LÖRDAG  DET  ÄR  LETE  KUL  JIPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    dem  andra  tittar  typ  på  en  trokig  film!!!  XD!!  JAG  ÄR  SÅ  GLAD JAG VET  INTE  VARFÖR!!!!!!

Presentation

Omröstning

vad är er favorit mat av det här?
 köttfars med spagetti
 fiskratäng
 potatismos med köttbullar
 pizza
 bara mackor med litte mjölk choklad
 inget av dem...

Fråga mig

0 besvarade frċgor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards