Alla inlägg under mars 2009

Av Iben Ljungmark - 14 mars 2009 21:57

DET  ÄR  JETE  TROKIT  ATT  jag  inte  riktit  vet  hur  man  gör  tycker  jag  fy  fy  vad  trokit  det  är.jag  längtar   bara  till sommarn   det  är  så  härligt  då  och  jag  fyler  år  mitt  i  sommarlovet  jete  jete  kul  tycker  jag  ha  ha  ni  gör  inte  fast  det  är  inte  bara  jag  som    fyler  år  på  sommaren  det  finns  ju  massa  andra  som  ochså  gör  det  så  det va  inte  så  kul  endå  men  upp  med  hakan  alla  vi  MÅSTE  JU  VA  GLADA  FÖR  ATT  VIN  FYLER  ÅR  PÅ  SOMMAREN  HA  HA  DEM  SOM  FYLER  ÅR  PÅ  VINTERN........

Av Iben Ljungmark - 14 mars 2009 21:11

ni  har  vel  sett  att  jag  inte  har så  många  bilder  längre  det  är  för  att  jag  inte  vet  riktit  hur  man  gör  det  är  bara  när  zelda är  hemma  som  det går  för  hon  kan  hjälpa  mig.Det  är faktis  kul  att  ha  en  storasyster  och  spesijelt  hon  för  hon  är  så  snäll  och  rar  tycker  jag  och  bussig.Ochjag  längtar  efter  henne  nu  just  just  nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Av Iben Ljungmark - 14 mars 2009 21:03

hej  ijen  just  nu  så  är  jag    i  linköping  hos  min  farmor  och  mina  kusiner  det  är  jete  kul  här  tycker  jag. ....

Av Iben Ljungmark - 12 mars 2009 17:38

hej  ijen  det  va  jete  länge  sen vi träfades   DET ÄR    JETE  KUL  ATT  JAG  FÅR  TRÄFFA  ER  IJEN  JAG  ÄR  JETE  GLAD   BARA  NI  ÄR  BÄST  bar  jag  dör  om  jag  får  se  er  på  riktit  det  är  min  största  dröm  tycker  jag  PUSS  JAG  ÄLSKAR  ER  FRÅN  ER  GODA   VÄN  IBEN!!!

Presentation

Omröstning

vad är er favorit mat av det här?
 köttfars med spagetti
 fiskratäng
 potatismos med köttbullar
 pizza
 bara mackor med litte mjölk choklad
 inget av dem...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards